Massa ord!

Känns som att jag kommit in i en skriv period! Skulle nog kunna skriva en hel bok när jag kommer in i sådana perioder.. För jag har så lätt att få ihop saker då.. Det kan bli både dikter, noveller och långa fundersamma blogginlägg när jag är på detta sätt! Så får se vad som händer med alla ord som flyger runt i mitt huvud!

Idag blev det en vända in till stan med mammas bil! Den ska lagas nu igen, så på måndag ska den lämnas in! Hoppas på sista gången nu! Mamma bjöd även på lite lunch*Gott* När jag kom hem träffa jag söt en sväng innan han skulle upp till Robin!

Nej nu blir det till att hänga tvätt, sen blir det nog en liten promenad!



Underbara låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0