Äntligen är den vår!

Nu är pirret och väntan över! Nu är den våran, lägenheten vi ville ha! Fan så underbart måste jag säga.. Blev så glad igår när vi fick veta att vi fick den! Så nu ska det grejas och fixas massa! Kommer bli så himla bra!

Gårdagen bestod av jobb på kvällen, sen en träff med Wanna! En sen middag på max*Gott* Sen hämta vi upp tre fulla pojkar som inte orka gå.. Hihi! Verkade som de hade haft en lyckad kväll.. Men klockan blev mycket innan jag fick krypa ner i sängen.. Va nog hemma vid fyra halv fem eller något sånt! Trött tjej var jag då iallafall! Men alla kom hem som de skulle och tur är väl det! Även fast vissa var mer sega än andra*Blink*

Denna dag började inge vidare.. Har ett huvud som jag mer än gärna skänker bort och en kropp som gör tok ont!! Förkylning på G? Hoppas inte, för det har jag inte tid med!

Hoppas på att få komma in och kolla i lägenheten idag, så vi kan kolla lite mått så vi kan köpa lite grejer! Men det verkar svårt att få tag på nyckeln*Irriterad* 


Min finaste <3





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0