Pirrig!

Söndagen var härlig.. Tillbringade typ hela dagen hemma hos Fredde och Eleonore.. Så det vart film mys gånger flera och god middag! Så det var en toppen söndag tycker jag! Måste göras om*Glad*

Gårdag har jag inte gjort mycket alls. Gick upp med Robin när han skulle till jobbet och var vaken någon timme.. Sen somna jag om och sov till tolv tror ja! Sen var datorn mitt tidsfördriv tills Robin kom hem.. Sen blev der fika hos mamma på kvällen*Mysigt*

Natten har varit lång, har inte sovit mycket.. Så jag kände mig mer död än levande när jag skulle försöka få upp söt, för att han skulle till jobbet.. Sen somna jag om och sov en stund till.. Nu sitter jag här hemma hos Robin och är vädigt prrig och hoppas hoppas hoppas på att det går bra!

Nu blir det en dusch och fixa sig lite!



Du är den bästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0