En underbar dag!

Idag har det varit skolavslutningar! Först var det Emil´s och sen gick vi vidare till kusin Robins avslitning! Riktigt trevligt! Österby´s nior gick ut med bästa betygen i kommunen! Från sämst till bäst på ett år, bra gjort tycker jag!

Sen var det sova som stod på listan och när jag vakna njöt jag i solen i någon timme.. Sååå underbart, älskar den ljusa saken på himlen! Den ger mig massa energi känns det som! Så det gillas! Sen blev det en sväng till affären för det skulle handlas mat, jag och Robin skulle ha middags gäster*Mysigt* Mexikanskräkrätt stod på menyn idag*Gott* Så Ted, Emil, Lundvig Och Charlie kom över på middag.. Syrran var tråkig och var hemma och städa*Ledsen* Men det kommer flera tillfällen!

Sen slängde jag ihop en liten jordgubbstårta också, eftersom Emil hade slutat skolan idag! Som även Lilla Albin kom och smaka!

Så en riktigt mysig dag! Sånna gillar jag!


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0