Sommar och sol!

Gårdagen var en härlig dag.. Började med en promenad klockan sex på morgonen när hjärtat åkte till jobbet.. Sen kröp ja ner i sängen igen och gick upp vid halv ett och då var det solen som gälde.. Gud så skönt det var att ligga i solen och bara ta det lugnt o lite färg tror jag att ja fick också*Glad*

Sen blev det lite mat när Robin kom hem och sen iväg till Morkarla skola på avslutning, Albin och Ludvig som fick sommarlov då.. Så det var fika i det fina vädret med trevligt sällskap*Mysigt* Sen blev det jobbet för min del!

Nu får jag snart åka hem och då blir det Emil´s skolavslutning jag ska gå på innan jag lägger mig för att sova! Men tror ja ska försöka komma upp lite tidigare idag så jag kan njuta i solen ett tag också på eftermiddagen! Man kanske till och med kan somna en liten sväng i solen! Skulle inte vara helt fel! Förstår inte att man kan må så himla bra utan lite solljus?! Men jag tycker det är sååå himla underbart! Mår såå bra när den är framme*Glad*

Denna sjöng Albin´s klass på avslutningen igår! Duktiga var dom!

Eric Saade - Popular



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0