Hejsan hoppsan vad dagarna går fort!

Då har ännu en dag snart passerat!

Va så mysigt när man kom hem imorse och fick krypa ner brevid pojken sin*Lycka* Vid två blev vi väckta av Emil som tyckte att vi skulle kliva upp.. Så då blev det lite frukost.. Fick fina saker idag av Helena*Glad* En klänning och en tröja, superfina. Tackar än en gång för det*Kramar om*

Sen åkte jag och Robin ut till DC för att spendera lite tid i solen med syster och ted, riktit skönt var det.. Sen blev det middag och en liten sväng över till pappa och hälsa på! Sen iväg till jobbet för mig..

Hoppas på sol imorgon också så jag kan ligga och njuta lite!



Du är den bästa <3

Kommentarer
Postat av: Storasyster Johanna

Kom till mig så pressar vi du & jag :D

2011-06-12 @ 03:34:58
URL: http://www.stinseninreder.bligg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0