En solig dag!

Idag blev det en sväng till min älskade ikea! Så nu ska det sys gardiner till nya lägenheten! Det bästa av allt va ju att det var 40% på ALLA tyger! Blev riktigt glad då, så det blev till och med två tyger! Sen blev det lite matlådor och lite ljus!

Gud längtar så mycket till vi får flytta in nu! Ska bli sååå himla roligt! Vill ju få ordning på allt fint jag köpt.. För igår blev det ett par gardiner till sovrummet inhandlat! Riktigt nöjd med dessa!


Min syster skrev så fint till mig idag, blev tårögd.. Har helt klart den bästa systern på jorden!

 
För mig är du den värdefullaste flickan här på jorden....
För mig är du vacker så in i norden.....
Du för mig är lycka....
Du min värld smycka.
Med värme omtänksamhet & underbar atmosfär
♥ Älskade syster jag håller dig så kär ♥




Igår var det 13år sedan våran älskade kusin gick bort! Detta gjorde min syster till minne av honom:




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det va jätte fint gjort din syrra kan hon... kram till er

2011-06-28 @ 21:07:44
Postat av: Storasyster Johanna

Love you <3

2011-06-29 @ 00:28:24
URL: http://stinseninreder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0