Så länge man inte ger upp, har man inte förlorat!

Less brud nu!! Kan någonting flyta på? Tydligen inte..

Mitt humör är inte det bästa idag, känner mig helt slut.. Lite smått grinig..? Ja, lite grann då! Känner mig varm som en kamin och ett konstigt illamående som verkar hålla i sig! Min mage som vill bråka lite med mig igen kanske..?  Så för mig blir det nog en lugn kväll på soffan med mitt hjärta!


Sen lägenheten som jag inte blir riktigt klok på! Kan inte människan bara flytta ut?! Vad är problemet?! Hoppas få komma in någongång iallafall! Vi har ju massor vi vill fixa ju!! Och man vill ju gärna veta ett datum.. Iallafall jag.. Så man kan planera lite iallafall! Hoppas på ett posetivt besked ikväll!

Sen trilla ett brev från östhammarshem ner i brevlådan igår! Där de valda att inte ge mig någon ersättning! Men valet är deras, nu kommer det gå längre! Aftonbladet, expressen eller tv? En sak är säker jag kommer inte ge mig! Är såå förbannat less på erat sätt att behandla era hyresgäster! Tycker alla borde får reda på hur jävligt ni kan bete er! Ni hade ett val och som vanligt tar ni inte den smidiga vägen! Men som sagt valet var erat! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0