En gnutta stolthet och en smula ego!

Sitter hemma i soffan och dricker cola och fryser, tur att man har en underbar filt att lägga på axlarna! Har varit en tröttsam dag, riktigt seg är jag.. Så just nu behövs det inga sömntabletter här inte, men kanske någonting som gör mig pigg...? Finns det?!



De två senaste veckorna har jag gjort två saker som jag aldrig trodde jag skulle göra*Förvånad* Men kan säga att det känns grymt spännande! Hoppas hoppas hoppas! Är grymt stolt över mig själv att jag vågade strycka på alla dessa knappar.. Så nu återstår det och se vad som händer! Det kommer väl med ett brev på posten nu i dagarna! Ett stort steg för lilla mig*Glad*



En smula ego, men är riktigt nöjd med min nya frisyr! Tackar Janette och Sandra för det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

D passar skitbra i lååångt hår!! Hör av dej om de börjar lossna slingor:) Kram

2011-01-10 @ 18:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0