Jag skulle sitta på ett tåg till Paris och låta Stockholm va!

Då var det lördag och jag har precis ätit lite frukost! Duktig jag är! Är inte alla dagar den slinker ner. *Sniff sniff* Det börjag lukta riktigt gott här hemma, mamma lagar mat! Hinner man kanske få med sig mat till jobbet tro? Hoppas på det! För jag tror den blir väldigt god!

Det är typiskt att man skulle kliva upp så sent, skulle vilja gå ut på en promenad! Men får ta den imorgon då kanske! För nu hinnar jag inte det, har lite att fixa innan man ska iväg till jobbet! Så har en jobbkväll framför mig, är inte så taggad än! Men kommer nog igång snart!

Nej nu lite fix sen blir det bussen till jobbet!

Men tar och lyssnar en gång till först!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0