Man kan visst ändra sig!

Så där, då har man sovit lite efter en natt på jobbet! Det var en ganska seg natt, men blev andå inte allt för trött.. I bilen på vägen hem så lyssnade jag på rix morgonzoo! Jag har börjat tycka att det kan vara riktigt roligt, förr verkligen hata jag det! Men nu tycker jag att det är kul att lyssna på när man åker hem på morgonen! Lycker hissa och dissa kan vara riktigt kul! Men nog om rix morgonzoo nu!

Får se vad dagen har att bjuda på.. Men nu tror jag det blir soffan en liten stund igen iallafall! Är lite små seg! Sen får man kanske ge sig ut på en promenad!



Hitta en gammal bild, tycker jag ser konstig ut på alla kort jag hittar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0