Ingen känner mig så väl som du!

Har varit ut på en skön promenad idag igen.. Jag får alltid en bra känsla i kroppen när jag varit ute på en rask promenad! Kommer i perioder då  det är det bästa som finns.. Synd bara att de inte håller i sig, men får kanske ta och försöka iallafall! Men förknippar jag promenad med någonting dåligt?

Just nu är jag tokmätt, mamma har lagat god mat igen! Blir lite bortskämd med all mat! Så jag behöver nog alla promenader jag kan komma över! Nu blir det till att ta det lite lugnt innan man ska iväg till jobbet, har en natt framför mig!


Dagens humör : Har varit på bättre!
Dagens saknad : Vill att sommaren ska komma, vill ha värme!
Dagens musik : Lars Winnerbäck: Om du lämnade mig nu
Dagens mat : Ugnstektfalukorv
Dagens dryck : Lättdryck
Dagens kommentar : Varför jag? För du var den som såg mig när ingen annan gjorde det!
Dagens roliga : Att jag ska jobba?!
Dagens frisyr : Plattat
Dagens person : Du!


Jag hoppas<3

Kommentarer
Postat av: Stora syster

Trodde aldrig du skulle skriva med mig nå´n gång ;) Tackar :D :P

2011-01-20 @ 17:31:28
URL: http://stinsenbrinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0