Lista!

Hitta någonting som påminner mig om mina unga år, låter som jag är tok gammal nu*Skratt* Hitta denna lista på Emma´s blogg http://emzgoesmusic.blogg.se/, var bara tvungen att sno den*Busig*



Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt, förutom ibland när vänstern är lättast att använda
Humör just nu: På ganska bra humör!
Favoritgodis: Saltlakrits helt klart!
Är det nåt du absolut inte äter: Torsk, gummifisk usch!
Vad sa du senast: Skratt?
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Hmm har lite svår att välja där, skulle vilja uppleva både 50- och 60-talet
Sommarplaner: Oj så långt har ja inte tänkt än!
Fisk eller badkruka: Beror på... I Sverige badkruka, utomlands är ja som en fisk
Längd och vikt: Är väl 163cm och
Hur många kuddar sover du med: Har fyra i sängen, men sover aldrig med fler än en!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mobilen, någon jag tycker om och en cola, helt klart!
Spelar du nåt instrument: Nej sånt kan jag inte, fast de skulle vara kul att kunna
Morgon- eller nattmänniska: Helt klart nattmänniska, hatar när klockan ringer tidigt
Sparare eller slösare: Önskar jag vore mer sparare än vad jag är
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja det tycker jag!
Hur många barn har du, vill du ha: Inga barn än, men senare i livet blir det kanske 2st
Snarkar du? Nej det tror jag inte.. Eller?
Stjärntecken? Fisk
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Läsa andras tankar tror jag..
Hur många syskon har du? 2, en bror och en syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0