En tillfällig flytt, men får man behålla kläderna i garderoben?


Då har man flyttat in till mamma, ska bo här en vecka typ! Min lägenhet ska undersökas, så jag hoppas de kommer fram till någonting bra nu! Så nu ska här tvättas, tror jag förträngt hur mycke tvätt jag har.. Men nu ska det bli andra bullar!

Min älskade mamma hade en bra garderob iallafall, mycket bättre än min*Glad* Mina kläder är inge kul, man brukar ju säga att de krymper i tvätten! Men mina har fått motsatt effekt! Så mammas kläder sitter riktigt bra på mig, så får passa på nu när jag bor här.. Lånar massor*Glad* Vem vet kanske råkar få med mig någonting fint hem också*Skratt*

Hatar min mage!!!! Kan den inte bara sluta göra ont!! Har aldrig varit med om detta, vet fan inte vart jag ska ta vägen ibland*Snyft*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0