Julen!

En underbar julhelg har passerat! Har jobbat natt hela helgen!

På julafton slog jag in en massa julklappar som jag inte hade hunnit med tidigare! Mamma och Pirre kom förbi en sväng på dan innan vi åkte ut en snabbis till DC för att säga god jul.. Sen skulle jag och älsklingen hem till han mamma och pappa och fira jul.. Men innan åkte vi upp till mormor och sa god jul! Tror hon blev glad att vi kom förbi!

Hemma hos Helena och Pär blev det god mat och massa paket.. Fick massa fina julklappar, älsklingen hade köpt parfymen som jag önska mig! Den luktar underbart, lycklig tjej!


På annandagen fira vi med min familj hemma hos oss! Riktigt trevligt var det! En trevlig stund med god mat och massa paket! Mysigt när alla är samlade!


Hoppas alla andra haft en lika underbar jul som jag! Tackar för alla fina julklappar!


Den underbara doften!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0