En härlig semester!

Det var en underbar resa vi var på.. Helt klart den bästa! Vi åt och drack gott hela vecka! Kändes lite konstigt att man bara kunde gå och ta det man var sugen på, utan att betala..

Det fanns buffe resturanger och fyra tema resturanger! Så det fanns massa att välja på! Det var alltid god mat och det byttes ut maträtter varje dag! Så man behövde inte vara rädd för att tröttna på maten!

Stranden var helt underbar, havet lika så.. Jag älskar att ligga i en solstol och höra vågorna! Robin och Pär bada mest hela tiden! Medans jag och Helena pressa i solen! Så skönt! Fast vi brände oss en dag, satan så röd jag blev! Haha! Såg väldigt kul ut när man kolla sig i spegeln*Skratt*

På torsdagen den 15/12 fyllde Helena år, så vi hade beställt bord på ena tema resturangen några dagar innan! Riktigt god mat var det!

Den 15/12 hade även vi bestämt oss för att förlova oss*Lycklig* Kunde inte vara en bättre plats att göra det på! Älskar min underbara Robin över allt annat! Är den lyckligaste ihop med honom! Så det blev en glad överaskning för Helena och Pär när de tillslut märkte ringarna*Skratt*

Åker mer än gärna tillbaka till denna plats! Så underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0