Vart jag mig i världen vänder!

Natten går mot sitt slut och snart blir jag lång ledig*Skönt* Så då kanske man ska orka göra något vettigt! Om orken finns?!

Innan det blir hemgång så ska jag åka förbi gränby och stor handla! Det är massor som saknas där hemma.. Ska handlas massa mat! Så det blir nog många påsar mat jag kommer hem med! Och så man slipper handla lite varje dag! Ska in på apoteket också och hämta medicin som jag fått utskrivet, så nu hoppas jag att den kommer hjälpa.. Hatar att må konstigt!

Tror nog det blir en liten myskväll sen med något gott och så ska vi kolla på "Hur många lingon finns det i världen".. Tycker det är toppen att den kommit ut på film nu, har jag väntat på sen jag såg den på bio*Glad*




Älskar denna låt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0