Modesty blaise

Blev inte mycke sömn dagen som var.. Hörde nog alla ljud som fanns(även dom som inte fanns) och det var på tok för ljust i sovrummet! Men hade en snäll älskling där hemma som fixade i lillrummet så att det skulle bli riktigt mörkt så jag skulle kunna somna.. Men ändå gick det inte att somna.. Så till slut blev jag less på att ligga o snurra i sängen så jag börja städa istället.. Så det bliv riktigt fint i vardagsrummet och köket.. Sen var vi iväg med tomglas så nu är det bara lite som ska iväg till tippen, sen kan vi fixa klart på bron med kuddar och ljus*Glad*

Hoppas jag kan sova sen när jag kommer hem! Så jag orkar med kommande natt!



Denna väska skulle sitta fint till restan till Kap verde! Såå himla snygga!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0