Ömmande hals, sola, funerar och less!

Gårdagen var ingen kul dag! Vill inte få en slang i halsen igen! Gjorde galet ont måste jag säga, även fast man var halvt borta i huvudet.. Men de glömde bedövningen i halsen.. Men jag överlevde ju iallafall! Men sov bort hela den dagen, väldigt skönt va det!

Denna dag har varit väldigt lugn.. Haft lite ont i halsen bara efter undersökningen! Först bara hemma och segat, sen en sväng till Robin.. Sen har jag spenderat resten av dagen ute i DC! Sola en liten sväng med och drömde mig bort till solen och värmen! Skulle vara underbart att komma iväg på en liten solsemester kan jag tycka! Men så blir det väl inte..


Nu sitter jag här och funderar lite, har ett inlägg som jag ännu inte bestämt om det ska publicera eller inte.. Det inlägget är ett typiskt som jag skulle kunnat skrivit förr.. När jag fullständigt strunta i vad folk tyckte, tänkte och trodde! För kunde jag skriva hur jag tyckte, tänkte och kände rakt från hjärtat! Men det försvann för ett tag, men det kanske börjar komma tillbaka.. För det sättet är helt och hållet jag till 100%!

Nej undra om man ska ta och lägga sig och kolla på en liten film! Imorgon blir det ett besök till farbror doktorn! Har väl aldrig sprungit så här många gånger till doktorn någon gång i mitt liv! Men är skapligt less på min mage nu! Vill kunna klä på mig vad jag vill igen! Eller ska jag behöva lära mig leva med denna jobbiga mage?!




Så fin

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mm det är mycket av den du egentligen är som försvunnit....men jag börjar se en skymt av de som är DU igen :D

2011-04-28 @ 00:47:28
URL: http://stinsenbrinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0