Ännu en ny dag!

Så där då var det en ny dag.. Får se vad den har att bjuda på.. Just nu känns det som at jag skulle vilja krypa ner i sänge igen..

Har iallafall varit lite duktig, har beställt ett nytt ica kort.. Mitt har ju bara trasikt i mer än ett år, men bättre sent än aldrig*Skratt* Så nu skulle det ta 3-5 dagar innan jag hade mitt nya i brevlådan.. Så snart blir det bonus på allt jag handlar igen.. Man kanske till och med lyckas vinna någonting på deras lotteri dragningar! 

Jag är lite sugen på att baka, så får se om man kanske slänger ihop någonting gott sen.. Någon som kanske har något förslag på vad man kan baka?

Nu blir det nog en dusch, så kanske man blir lite piggare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0