Dator, räkningar, chocka och goodiebag!

Oj nu var det länge sedan man satt och skrev igen.. Men nu kanske jag kan bli lite bättre på att skriva igen, för nu har jag äntligen fått min älskade dator inkopplad*Glad*

Har precis gjort varje månads tråkigaste uppgift (betalat räkningar), så nu har man det gjort iallafall*Skönt* Så nu är det gjort så nu kan man fortsätta dagen med lite roligare saker.. Tror jag ska ta och chocka kroppen idag med en promenad upp till affären.. Eller det kanske är bilen som får en stor chock när man bara går förbi den*Skratt*

Hoppas att min goodiebag kommer idag! Kika in på deras sida ni också, så kan även ni få några trevliga presenter direkt hem i brevlådan! www.goodiebag.nu/


Jag kan bara inte få nog av dessa låtar just nu!

Eminem - Love The Way You Lie ft. Rihanna






Inga kan älska som vi" av Grace






Hoobastank - The Reason


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0