Snälla jag ber!

Jag skulle helst av allt bara vilja försvinna just nu.. Eller lägga mig ner i sängen, dra täcket över huvudet och inte kliva upp på flera veckor.. För då kanske man skulle vara sig själv igen.. För nu är jag riktigt less, fy fan.. Orkar inte med mig själv, får damp utbrott för lilla minsta och mår allmänt dåligt hela tiden.. Tänk så skönt det skulle vara med en dag då man mår helt bra.. En dag då man inte är trött, inte är snurrig, inte blir anfådd när man rör på sig, inte får en puls som rusar iväg, inte får ont när man går för mycket och inte har tok ont i magen.. Ska jag vara ärlig så vet jag inte när jag mådde helt bra sist.. Var någ månader sedan, om jag tänker efter.. Just nu är jag riktigt less mitt humör är nere i botten, känner mig nästan som djävulen själv.. Men jag föredrar nog namnet Lusifer isåfall, låter ju lite bättre ändå.. Men vissa dagar är iallafall humöret bra.. Men det åker verkligen berg och dalbana, ibland hinner man inte med själv.. Vill bara ha EN bra dag, snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0