Sömn, flytt och bil!

Igår var jag riktigt duktig, sov inte ens en liten stund på hela dagen! Rekord tror jag, men oj så trött jag var.. Har fått lite nerpackat nu! Började lite smått igår och ska fortsätta nu i helgen! Alla säger att det är så lång tid kvar och att jag inte behöver börja än, men just nu går min tid väldigt fort.. Hinner inte med själv ibland, så hur ska jag då hinna med att packa? Börjar hellre nu och tar lite i taget än att jag ska stå där och stressa för att bli klar.. Sen har jag så svårt att veta hur jag vill ha det.. Vilka färger ska det vara, vilken stil och hur ska det vara möblerat?! Massa saker att fundera på just nu! Skulle ha åkte och kollat på bil igår också, men så blev det tyvärr inte.. Blir kanske på lördag istället.. Hoppas! Det var jag, Ted och Robin som skulle åka och kolla.. Men jag och Robin kika på tv istället Och käka lite mat, gottis! Sen vart det en liten sväng med ugglan! Fan så kul det var där en sväng.. Hihi! Busiga vi var! Sen åkte jag hem och som vanligt hade jag lite svårt att somna, även fast jag är trött! Hittar inget skönt sätt att sova på, blir tokig på det.. Men somna gjorde jag iallafall och vakna gjorde jag med, utan att försova mig! Stolt! Nu sitter jag på bussen, är strax inne i stan..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0