Skratt, glass och grodan!

Igår fick man åka tåg för att komma hem från jobbet i normal tid.. Det var riktigt jobbigt, var såå himla trött.. Så när jag kom på bussen så somna jag på en gång.. Helt död! Sen sov jag en sväng när jag kom hem, såå skönt.. Sen ringde syster och väckte mig och fråga när jag skulle komma ut och gratta Abbe.. Fick med mig Robin ut dit också! Men Abbe var inte hemma när vi kom dit, så vi satt och kika på ´film istället.. Gud hur vi skratta! Sen kom han iallafall hem, men presenten ska bytas.. Så får försöka hitta något annat.. Sen följde pojkarna med ner och handlade, ville vara lite snäll mot min syster.. Sen åkte jag och Robin ner och köpte lite mat, vart pizza.. Ovanligt när det gäller oss! Haha! Men en va så himla god, den måste ätas igen någon gång.. Vart även massa glass, Robin hade rätt den var riktigt god Gott gott gott! Får sluta äta massa sånt här, inte bra! Men det är ju såå gott ibland! Sen kika vi på film, riktigt bra.. Eller hur Robin??! Haha! Men vad vore kvällen utan några varv i underbara Österby med Emelie...? Hmm.. Väldigt tråkigt skulle jag säg.. Tror det har blivit våran nya hobby, går nästan inte en kväll utan att vi snurrar lite.. Men denna vecka kommer det nog att bli lite dåligt med bilåkning, kommer ju att jobba på nätterna.. Så hur ska vi klara oss?? Får ta en extra lång sväng ikväll kanske!! 

Nej nu ringer nog min underbara syster snart och säger att vi ska till hembageriet, så jag får nog ta och sätta lite fart och fixa till mig lite! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0