Ugglan, ikea, kinamat och gamla minnen

Idag tog jag ugglan in till jobbet*brum brum* Dagen gick väldigt fort, tog en fika med pappa på lunchen.. Han hade varit och plaskat lite i basängen! Haha! Sen vart det en sväng till ikea, I love ikea! Gick runt och kika på allt, oj så mycket fint det finns! Bara pengarna som saknas! Men jag har sådan himla beslutsångest.. Ska köpa en sängstomme, men det finns ju två som är fina.. Så jag måste ta och fundera vilken jag ska köpa! Inte lätt kan jag säga.. Men har hittat sängbord och lampa iallafall.. Alltid en början.. Hihi! Sen hitta jag faktiskt ett jätte fint köksbord, om mitt nu inte får plats.. Men jag hoppas att det får det! För jag tycker om mitt bord! Sen handla jag lite saker till syster.. Sen vart det en tripp upp på stan, handlade present åt Albin! Sen var det KINAMAT!! Ni ska bara veta såååå gott det var! Ojojoj, helt underbart.. Jag förstår inte hur något kan vara så gott! Sen vart det em lugn åktur hem, kör riktigt lugnt med ugglan, bara glider fram.. Haha!! Sen hem till syster där vi fastnade ganska länge.. Hade med min gamla mobil som syster skulle ha.. Så jag fick sitta och ta bort en massa gamla bilder och mess.. Var lite jobbigt, massa minnen! Hitta massa roliga ljudklipp från grodan! Du är bra tokig du.. Sen tok jag och Emelie några runder innan jag parkera ugglan på sin plats här ute.. Nej nu ropar kudden efter mig! Imorgon blir det nog frukost på hembageriet! Gottis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0