Helt klart en lyckad kväll!

Fy så trött jag är idag, men det är ju mitt eget fel.. Men hur kul är det att åka hem och sova när man massa skoj för sig...? Först vart det örbyhus, var hembjuden till Jenny! Riktigt trevligt var det, även fast vi inte var så många! Massa gott åt vi, pajen var otroligt god måste jag säga! Gott, gott gott! När vi kom fick vi lite cider, riktigt gott! Vid halv tolv åkte jag hem.. Eller hem och hem, det vart några rundor på bruket! Åkte först och prata med Emelie och Lollo.. Sen hämta jag Robin så vi satt och snurra runt väldigt länge.. Robin fick för sig att vi skulle ha väldigt varmt i bilen, han tyckte att det var kallt sa han.. Men med all värme vart det väldigt väldigt varmt, nästan lite jobbigt ibland.. Haha! Men kul hade vi!! Prata med massa folk gjorde vi också.. En lyckad kväll måste jag säga.. Somna väl vid tre eller nått inatt, var ju tvungen att pilla lite på datorn när jag kom hem! Tio i sju imorse ringde pappa, de skulle till tåget i Örbyhus och jag hade ju lovat att köra.. Var inte kul att gå upp, satan så trött jag var.. Men sov en stund till när jag kom hem, typ tre timmar.. Haha! En lagom stund! Sen vart det lite stressigt.. Skulle duscha, klä på mig, sminka mig och hinna till bussen! Men jag är ju som blixten själv om jag måste*ASG* Nu sitter jag på bussen, strax inne i stan.. Så nu blir det lite frukost, sen jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0