Dag, humör, flytt och förnya

Vilken dag.. Vilket liv! För tillfället så tar mitt älskade humör död på mig.. Jag hinner absolut inte med i svängarna.. Alla kanske inte märker det, men jag gör det.. Det är riktigt jobbigt ibland, när man verkligen får anstränga sig för att det inte ska märkas, inte så mycket iallafall.. Men just nu känns det rätt bra, allafall med humöret.. Tog en promenad igår, det var inte så kul.. Gud så jobbigt det var, fan jag som älskar att ta en promenad ibland... O nu kunde man inte ens gå till bruket!

Men men något kul är ju att jag snart flyttar, ska bli sååå skönt! Blir något nytt och det är ju bra att förnya sig har jag hört.. Det kanske är just det jag ska göra, förnya mig.. Ändra om mig själv eller kanske vara mig själv? Eller är jag mig själv nu? Hmm... En knepig fråga det där, inte det lättaste att komma fram till något bra.. Men vi får väl se hur mycket jag förnyar mig, blir det bara lägenhet? Eller ska man försöka hitta på någonting mer? Det återstår och se.. *Funderar*

Nej snart blir det nog sängen för lilla mig.. Hade så svårt att sova inatt, så jag hoppas på mera sömn idag..

Kommentarer
Postat av: Stinsen

Ja sis ditt humör kommer du inte undan med,tror du inte jag har märkt de eller hahahaha men de e ju de som är IDA......i ena sekunden hejsanhejsan truddelu å sen näpp de vill jag int thats it hahaah de e du gummz

Men jag älskat både dej å din blogg you´r great!!!!!! Systrar drag va hahahahaah puss

2009-09-22 @ 02:35:58
URL: http://stinsenbrinner.blogg.se/
Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/

2009-09-22 @ 02:57:19
URL: http://babymamadrama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0