Buss, blåmärken och sömn

Gud vad med folk det var ute igår kväll, till och med på bussen hem.. Den som brukar vara nästan tom.. Träffade min älskade syster när jag kom hem, vi tog några vändor.. Riktigt trevligt, gillar våra rundor!! Me like liksom! Sen fick hon hem datorn som jag låna förr.. Men vad hade hänt med den?! Den var jätte konstig sa hon och det var den ju inte när jag hade den.. Väldigt mysko, tycker inte om sånt! Sen vart det en vända med Robin, klara mig utan blåmärken idag! Men kvällen innan fick jag typ tre, så jag tycker det räcker.. Men det var ju mitt fel eller vad var det du sa?! Haha! Sen vart det hem för att sova, skulle ju upp tidigt.. Men hade lite problem med att somna, låg bara och snurra och snurra! Hatar när det blir så och så blir man bara mer stressad för att man vet att man ska upp.. Men upp har jag ju tydligen kommit, tog lite tid men nu är jag uppe.. Hoppas att denna dag går fort, ska ju hem och gratta Albin som fyllde år igår.. Tänk så stora mosters pojkar börjar bli, tiden går ju så snabbt! Sen blir det kanske filmmys om man har tur.. Äslar att ligga på soffan och kika film.. Men som sagt roligare om man har sällskap!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0