Bil...Bil...Bil

Nu har jag just kommit hem från jobbet.. Trivs så bra på mitt jobb, känns så skönt! Ska snart dit igen, ska upp vid fem så det är snart sängen som gäller! Just nu sitter jag och kollar på massa bilar, blir snurrig av det här.. Det kommer kanske bli så att jag sviker det som jag har sagt i typ 14år, känns lite konstigt om jag ska vara ärlig! Men man måste ju våga testa nya saker ibland.. Men bara det här med att skaffa en liten bil är ett stort steg för mig och sen kanske skaffa en bil som jag sagt att jag aldrig i mitt liv ska ha.. Oj oj, det är jobbigt att vara mig ibland!! Haha!! Men det kanske är just den bilen som är min nästa lilla rallybil.. Imorgon kanske man får veta det, får plinga säljaren imorgon! Nej nu ropar sängen efter mig!

Kommentarer
Postat av: Syster

Klart du ska köpa Börje =)

2009-09-03 @ 00:22:08
Postat av: Svinto

Hur det än blir så hoppas jag att du blir nöjd o att den är skyddad mot järnstolpar! ;)

2009-09-03 @ 01:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0