Fika, gardiner, ballerina och skratt!

Oj vilken dag det har varit.. Hade tänkt mig en ordentlig sovmorgon, men vad gör lilla jag då?! Jo vaknar strax efter nio och är klar vaken! Men jag tvinga mig själv att ligga kvar en stund iallafall.. Sen vart det lite frukost framför tven och även en titt på datorn! Betalade räkningarna också, bättre sent en aldrig! Haha! Hade ju lagt dem på flera olika ställen när jag skulle flytta, men jag tror jag fick med alla nu! Sen vart det en dusch så man skulle bli riktigt pigg.. Sen messa jag och ringde folk, var så himla sällskapssjuk..

Så det vart en tripp ner till Österby, först vart det en sväng till Elli och kika på massa roliga saker.. Snart kommer min beställning hem! Skoj! Sen vart det en fika på hembageriet med lilla syster Emelie, gott gott gott.. Eller nästan allt iallafall.. Hehe! Sen drog jag med Emelie in till Elli som vanligt kunde jag inte låta bli att handla, vart nya gardiner till köket.. Hoppas det blir bra, tog någonting med färg för en gångs skull.. Inte ofta det händer i mitt hem, men man måste ju våga prova! Sen tog jag och Emelie en sväng i rally golfen, oj vad den går.. Som ett skott liksom! *SKRATT* Träffa på johan ute så vi stanna och prata lite.. Efter en stund kom vi på att kaffe vore himla gott! Så det vart en tripp upp till affären och köpte kakor! Ballerina kakorna går åt hemma hos mig just nu, verkar som att det är en populär kaka!

Så jag och Emelie åkte ut till mig, Johan skulle hämta upp Tobias och Daniel när de sluta skolan.. Sen skulle de komma ut... Det var tre riktigt snälla pojkar som kom, de hjälpte mig med gardinfästena!! Vart riktigt glad måste jag säga! Sen fick jag reda på att en dammsugare kan användas till så mycket mer än bara städning*SKRATT* Fan vad roligt vi hade.. Ni förgyllde min dag! När besöket hade åkt skulle jag försöka sova en stund, men inte gick det heller.. Så det var bara att ge upp, åkte till mamma och käka lite mat istället! Tack mamma, det var riktigt gott! Sen fick jag besök av lilla Elli en sväng innan jag skulle iväg till jobbet! Trevligt!

Har varit en helt underbar dag med massor av skratt! *Fniss*


Söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0