Helgen!

Det var en liten filur som tyckte att jag skulle blogga lite.. Var ju ett tag sen sist nu.. Men just nu så är det totalt stopp i mitt huvud, vad ska jag skriva om?! Finns tusen saker att skriva om, men det är inget som blir bra.. Allt blir bara en ända stor röra redan i huvudet..

Men jag har ju haft en kul helg iallafall.. Träffa Anna som varit i Turkiet i 2 veckor.. Vi kika på lite film och åt mat.. Sen vart det en sväng ner till Österby, till Elli o Jimmy o fika lite.. På lördagen vart det cross tävling! Tobias som skulle köra! Min första crosstävling jag var på och då har jag ändå massa kusiner som kör.. Men måste faktiskt erkänna att det var kul, det är något mina barn ska hålla på med sen.. Haha! Sen vart det en tripp till Uppsala, skulle köpa present till mamma! Men handla massa saker till mig själ också, ha kommit in i en period då jag bara handlar hela tiden! Men fint blir det iallafall! Sen träffa jag Robin på kvällen, riktigt trevligt.. Även fast det inte sluta som vi tänkt det!

Söndagen har varit en jobbig dag.. Har krypit i kroppen på mig hela dagen.. Känns som att jag nästan varit otrevlig mot allt och alla.. Förlåt om du blivit drabbad av mig idag! Anna kom över idag på dan, vi tog en tripp till Ludvig och prata med honom och Tobias! Sen vart det en sväng till Mårdan, Helena var där! Sen vart det födelsedagsfika hos mamma! Gottis! Sen har jag träffat Lisa och Emelie på kvällen.. Tog några rundor, men jag var verkligen inte på humör!



Söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0