Stressig, lyckad, klurig, disel och sova

Gårdagen började stressigt, men slutade väldigt lyckat! Först försov jag mig, det pinsamma är ju att ja skulle jobba kväll.. Bara jag som lyckas med att missa tolv bussen.. Herre gud.. Men det är väl så när man inte somnar i normal tid, för när klockan är fyra ska man väl ändå sova?! Men inte lilla jag.. Så det fick bli ett bussen istället sen tåget i skyttorp, som fick stanna längs vägen för att det var massa strul.. Panik kände jag då, jag som redan va sen! Men väl uppe på jobbet gick det bra, kvällen gick fort.. Väldigt trött var jag, så jag hade bestämt mig för att jag skulle åka hem och sova direkt..

Men det blir aldrig riktigt som jag tänkt mig.. Anna kom och hämta mig vid bussen, så skulle vi ta någon runda.. Men det blev ganska många.. Hade även en klurig funderare med Emelie och Lisa, men vi lyckades till slut*duktiga* Sen kom även farbror polisen på besök också*ogillar*.. Inge kul när man måste ta det lugnt*skratt* Sen fick jag och Anna sällskap av Daniel och Niklas.. Sen fick vi hjälpa Tobias med hans lilla pärla.. Efter lite pyssen men kablar, disel och många skratt så starta den*brumbrum* 

Så efter alla bravader så kom men hem 01.40.. Jag som från början skulle vara hemma senast tolv som sedan blev ett, som tillslut blev 01.40.. Men kunde man sova? Nej.. Jag förstår inte varför det ska vara så svårt att sova.. Men jag somna väl efter två någon gång och sen ringde klockan 05.30.. Så då blev det en snabb dusch och sen iväg till jobbet!  

Kommentarer
Postat av: Lisa

Niclas*

2009-11-01 @ 22:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0