Betydelsefulla, förälskelse, besvikelse, hela livet och tillbaka igen!

Just nu sitter jag hemma i soffan, skulle ha sovit för länge sen.. Men som vanligt är det en omöjlighet.. Kan ju aldrig komma i säng i tid, varför vet jag inte.. Gillar inte den stunden på kvällen då man ska lägga sig och sova, jag drar på det in i det längsta..

Den senaste tiden har jag verkligen funderat mycket.. På massa saker, blir nästan vimmelkantig av alla tankar och funderingar som har snurrat i mitt huvud..

En sak som jag har tänkt på är alla möten man gör med människor här i livet.. För man möter väldigt många människor under livet´s gång.. Vissa är betydelsefulla, andra inte.. Vissa leder till förälskelse medans andra till besvikelse.. Vissa bryr man sig mindre om, medans vissa kan man offra det mesta för.. Vissa stannar för en tid, andra för hela livet.. Det är vissa som man har ett visst avstånd till, medans andra kommer rakt in i ens hjärta!


Ibland tappar man kontakten med någon som betyde/betyder väldigt mycket för en.. Ibland frågar man sig varför.. Är det så att den tiden är förbrukad med den personen?! Är det därför man glider ifrån varandra? Ibland så saknar man den personen, tiden som varit.. Ibland tänker man tillbaka på tiden som var och minnen från förr dyker upp.. Man ler kanske även lite för sig själv!





Ta vara på mötena du gör här i livet.. Vissa varar för evigt, andra bara för en tid.. Vissa är väldigt betydelsefulla, andra inte.. Men varje möte har något att ge!



Trackback
RSS 2.0