Tok, konstig, våga och våta kinder!






Varför ska det vara så svårt att blogga ibland! I flera dagar har jag velat skriva, men allt blir bara tok och knas.. Vet egentligen inte vad jag ska skriva nu heller.. Men någonting kanske man kan få ihop!

En konstig vecka har det varit, iallafall om ni frågar mig.. Jag tycker folk bara kan vara tysta ibland!

I måndags vart det ju ny frisyr, trivs kanon med den måste jag säga.. Känns som jag på något sett, att jag inte vågat tidigare.. Men det var väl just nu som tiden var inne för det.. Blev lite nya kläder inhandlat då också, jag slog till och med på med lite färg.. Jag som annars alltid köper svart, vitt, grått och ibland något ljusrosa.. Känns så bra, ska nog fortsätta överaska mig själv så där, att man vågar testa något nytt!

I torsdags kom dagen då du äntligen skulle få gå till din sista vila.. Ett sista farväl skulle tas utav dig.. Det var en jobbig dag, riktigt ont gjorde den! Men det var så fint så ro fyllt! Alla fina blommer och alla fina låtar.. Det kändes som att alla satt där med våta kinder, utom jag! Jag bara satt där stirrandes på kortet av dig och höll moster Marie i handen.. Det kändes som att jag hamnade i den där bubblan igen, allt stängdes ute! Det är som att när det blir för jobbigt så stänger jag av, jag slutar känna.. Det känns så hemskt, folk lär ju tro att man är helt kall.. Men även fast jag inte satt där med våta kinder så gjorde det lika ont i mig.. För morfar du saknas här hos mig!
Torsdags kvällen hade jag tänkt tillbringat hemma själv på soffan.. Men så vart det inte riktigt.. Hade filmmys med kusin Robin.. Vi kollade på "I taket lyser stjärnorna".. Men var vi ensamma?!

Helgen har jag tillbringat på jobbet och med min nya leksak! Trodde inte att det kunde vara så kul! Jag bara älskar min nya leksak!

Söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0