Filuren, förnyelse, frisören och åsikter!

Det var en liten filur som viska i mitt öra igår.. Filuren saknade sin glada vita ängel.. Filuren ville höra om mina gamla inlägg, de där glada.. Om mina äventyr, om rundorna i min lilla rallybil*brumbrum* och hur min dag har varit! Ledsen att det varit så dystert i bloggen.. Men ibland inträffar sådant som man inte riktigt hade räknat med, det vänder upp och ner på ens värld!

Idag hade jag bestämt mig för att skriva om min underbara dag! Men hur underbara har den varit då? Inte alls skulle jag vilja säga.. Ni kanske tycker annorlunda! Men för mig hade min dag kunnat sluta vid tolv!

Idag började min dag med en tripp in till stan, fick lite sällskap på vägen in.. Inte helt fel! Det är tur när man har vänner som fortfarande går i skolan! Efter att ha släppt av mina vänner där de skulle vara, så bar det av till gränby.. Jag var sååå nervös, skulle göra ett besök hos frisören..

Låter kanske lite små konstigt att man är nervös över ett besök hos frisören.. Men för ett tag sedan skrev jag om att det är bra med förnyelse och det var precis det jag skulle göra idag.. Men jag vågade*stolt*! Det var så nära att jag skulle fega ur, men precis när jag skulle gå in kände jag att det var rätt!

Så nu har jag betydligt kortare hår än innan! Känns väldigt konstigt måste jag säga, men ändå riktigt bra! Kände mig som en ny person på något sett! Men jag tycker att min dag hade kunnat slutat där, för resten var inget jag riktigt kände för..

Alla får ha sin åsikt i det hela, det spelar ingen roll.. För jag orkar inte bry mig i vad andra tycker och tänker..

Kommentarer
Postat av: Elli

Du vart såååå snygg vännen :D vilken brud hihi..

Kramis

2009-10-20 @ 09:53:58
URL: http://www.metrobloggen.se/blomsterdesign
Postat av: BIG Sis

vems kommentarer???

2009-10-24 @ 02:20:49
URL: http://stinsenbrinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0