Lilla rummet, regskylt, farbror doktorn, målandet, fika och mat!




Jaha då var det helg igen då.. Fredagen har kommit och jag får snart gå hem!

Har varit en ganska bra vecka måste jag säga.. Förutom illamåendet i tisdags*Spyr*.. Vet inte alls var det var för fel på mig, något tok blev det.. På onsdagen fick Harry hem sin nya regskylt, som han har längtat! Tur att Robin kunde hjälpa mig få dit den..

Nu är äntligen lilla rummet klart, fint blev det! Nu ska jag bara in med alla kläder och sånt, kommer nog bli riktigt bra när det är klart*Glad* Känns äntligen som att jag kan se ett slut på allt fixande där hemma.. Nu är det bara ena hallen kvar, får se när jag börjar med den!

Torsdagen vaknade man runt tio, var tvungen att gå upp då.. Skulle med syster till farbror doktorn, tror aldrig vi går själva dit.. Vi har alltid stöd av varandra*Gillas* Men att vissa ens är läkare, det förstår inte jag.. Herre gud! Tur att det finns andra som tar det på allvar iallafall!!

Sen vart det en tripp till Tobias, han skulle ha skjus ner till skroten.. När jag kommer hem till honom håller han på och målar i garaget.. Så efter trippen till skroten så blev det en sväng in till sågen för att inhandla lite målarsaker, sen hem till Tobias igen.. Eftersom jag inte hade något för mig så hjälpte jag honom med målandet*Roligt*.. Så nu har han inte så mycket kvar.. Sen kom Robin över när han hade slutat skolan.. Sen blev det en fika på hembagerit*Gottis*.. Sen skulle vi hämta Carl, men när vi kom ut skulle han precis käka.. Robin försvann in till honom och vänta där.. Jag och Tobias satt och vänta och vänta.. Tillslut ledsna vi på att vänta så vi rullar iväg*Busigt*

När Carl och Robin är klara hämtar vi upp dem.. Sen blir nästa stopp grillen för lite mat, hämta även Emil, Albin och Ludvig! Det var riktigt gott med mat! Sen till dannemora och lämna av pojkarna, sen ner till grillen igen och plockar upp de andra tre grabbarna.. Sen iväg på lite bus, innan vi åker hem till Tobias igen!

Sen blev det jobbet för min del!

Undra vad fredagen har att erbjuda?*Nyfiken*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0