Taxi, natt, Knåddas, stan, advent och glögg!



En passande låt så här vid första advent!




Ännu en helg har passerat, även första advent.. Nu är det måndag, alltså ny vecka nya händelser!

På fredagen sov jag i stort sett hela dagen, vakna strax före fyra! Blev en snabb dusch sen iväg och hämta Emil och Ludvig som skulle till pappsen och äta mat.. Efter taxi uppdraget åkte jag till Tobias, hämta upp honom, Carl och Robin! Sen åkte vi ut i skogen och hämta grejer till epan! Hoppas de får den att fungera som den ska nu! Sen åkte jag till jobbet!



Efter att ha jobbat natt kom jag hem vid åtta på lördag morgon! Sen sov jag typ tre timmar, innan det var full fart igen.. Eller full fart var kanske att ta i.. Robin ringde och de tyckte att jag skulle komma över en sväng! Så de var bara att klä på sig och knalla över till tre slitna grabbar! Ja vad ska man säga, man fick sig ett gott skratt av det ni berättade*Galet*.. Blir inga detaljer om det här! Eftre ett tag ringde syster, Knåddas hade rymt igen.. Till samma herre som vanligt, han verkar trivas där! Så vi åkte och hämta kissen, sen släppte jag av grabbarna.. Åkte ut med Knåddas till syster, får se om det går bättre den här gången*Hoppas*.. Sen åkte jag ner till österby igen, träffa Tobias och Carl! Robin gjorde oss sällskap sen också! Kvällen spänderade jag med Carl och Robin, även Dogge var med en sväng! Sen blev det en tripp in till stan på natten, lillasyster skulle hem! Tur att hon har en sånn snäll syster som hämtar henne mitt i natten! Men du hade ju kunnat varit lite mer sällskaplig tycker jag*Blinkblink*.. Så jag kom väl i säng runt halv fem, fem.. Helt galet!


Söndagen sov jag iallafall till halv ett tror jag det var! Sen skulle jag pynta, men blev det så? Nej självklart inte.. Får inget gjort alls.. Blir galen! Så jag har inte fått upp någonting alls i mina fönster*Fy mig*.. Eftersom jag inte fick någonting gjort hemma tog jag en promenad ner till österby, var ju julskyltning! Så jag köpte lite små saker! Sen blev det en promenad hem igen*Duktig* Sen kom Emelie ut på lite glögg innan jag skulle till jobbet! Riktigt mysigt!

En bra vecka har det varit.. Har haft jätte kul! Men varför känns det så konstigt?! Är jobbigt känslosam just nu*Ogilla´s*.. Helt sjukt, så här brukar jag inte vara! Hoppas nya veckan inte blir lika känslosam!! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0