Mys, new moon, måla, middag och solstråle!






Ny vecka, har till och med hunnit blivit tisdag.. Veckorna bara springer iväg, på söndag är det redan första advent! Men det gilla´s av mig! Julen är bland det bästa jag vet*Längtar*

Helgen har varit riktigt bra, tänk två toppen helger på raken! Helt underbrat!

Fredagen var riktigt mysig! Jag och Emelie skulle ha en mys fredag! Först blev det mat på kina*Mums*.. Åt hur mycket som helst.. Sen köpte vi en massa godis.. Förstår inte att vi ens kände oss sugna på godis efter all mat vi hade ätit! Sen gick vi vidare till bion.. Skulle se new moon som hade premiär! Nu väntar vi bara på att nästa ska komma, men det dröjer nog.. Om jag ska lyssna på vad Emelie säger.. Hoppas hon har fel*Blink*.. När vi kom tillbaka till österby blev jag stannad av polisen för första gången*Skakar*.. Ingen trevlig upplevelse kan jag säga.. Jag vill absolut inte bli polis längre kan jag säga!

Lördagen sov jag typ bort, vaknade runt halv fyra.. Sen fick jag hämta Knåddas hos mannen i österby, igen! Han verkar inte förstå att han ska stanna i dannemora! Sen hämta Emelie mig hos syster så vi åkte och handlade mat och plocka upp Lisa.. Blev fläskfilé, kroketter, rödvinssås, bearnaisesås och vitlöksbröd! Riktikt gott! Sen åkte vi ut en sväng.. Men det hände inte så mycket, till en början.. Men sen hände det en massa saker, tråkigt nog.. Kom väl hem vid tre någon gång.. Man brukar ju gå i säng på en gång när man kommer hem så sent, men inte jag.. Jag kom på att jag skulle vitlasera min köksö! Så jag var väl klar vid fem eller något sånt.. Knasig jag är!

Söndagen var full med energi! Jag tvätta, städa och målade köksön en gång till! Fick ett samtal från mr X på dan också.. Han ger mig alltid en klump i magen*Ont*! Vi prata ett tag, men vi kommer inte fram till något vettigt alls.. För hur mycket vi än pratar finns vårat "misstag" kvar! 
Sen lagade jag mat åt Emil, Albin och Ludvig! Blev en lyckad middag framför tven, kolla på "tomten är far till alla barnen".. Moster älskar sina små killar! Riktigt mysig stund! Sen kom Emelie och lisa ut, vi käka chips och kika på film.. Vi kolla på "Ingen kan älska som vi".. Helt underbar film! Men Lisa åkte hem lite tidigare.. Så hon missa det bästa i filmen! När Emelie åkt hem borde jag egentligen ha lagt mig.. Men då kom jag på att jag skulle måla lilla rummet.. Så nu börjar det bli klart där inne, ska måla det svart/gråa en gång till bara.. Hel nöjd är jag! Fick besök av Marika när jag målade, älskar våra prat stunder på kvällen/natten*Glad*.. Inte alla som har en solstråle till granne! Helt underbar är hon!
Efter att jag målat klart satt vi i soffan och drack te och prata! Så vid fem tror jag att jag somnade*Tokigt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0