Helt galet måste jag nog säga!

Oj nu var det länge sen jag skrev igen.. Måste bättra mig, för jag tycker ju om att skriva här.. Det är så skönt att skriva av sig, även fast det kanske inte hänt så mycket..

En händelserik helg har det varit iallafall.. Gilla´s till max måste jag säga.. Tänk så underbara människor det finns.. Massa kärlek till er <3

Fredagen innehöll lite allt möjligt! Spökjakt var planen för mig och Robin.. Men det blir inte alltid som man tänkt sig alla gånger.. Vi snurra mest runt i österby, vart nog även någon vända på någon liten grusväg.. Men när klockan började närma sig tolv åkte vi till ett "spökhus".. Tycker inte det är ett spökhus egentligen.. Finns andra mycke läskigare.. Men de i andra bilen tyckte inte om att det prassla i buskarna *Skratt*.. Sen plocka vi upp Emelie och tog en annan runda.. Men inge spännande hände..

Lördagen var händelserik dag måste jag säga.. Jag och Robin skulle fixa lite med Harry, men först blev det en resa in till stan.. Det var ju någon som fyllde år på söndagen, så var ju tvungen att fixa lite presenter! Så jag, Robin och Tobias åkte in till stan, handla en massa saker.. Sen blev det mat på donken, riktigt gott *Mums*.. När vi kom hem fick Harry vinerskor på sig och även en tvätt! Tur att jag fick hjälp av tre snälla pojkar *Glad*.. Ni är snälla ni! Men jag tror det kommer bli annan färg på Harrys skor.. Men frågan är om det blir vitt eller svart?! Sen blev det handling på ica, Emelie stod för matlagning! Kocken själv liksom! Jag stod för undan plockning och ballong blåsning! Herre gud så jobbigt! Tur att Lisa, Robin och Tobias hjälpte till..

Sen vart det polis underhållning utanför.. Efter ett tag fick vi ju veta varför de snurra utanför! Sen skulle vi till juffen och kolla läget lite, men där hände det inge kul alls tycker jag.. Sen blev det en tripp till grann kommunen.. Oj vilken resa säger jag bara, vill jag inte göra igen! Men ni var så snälla allihopa, det tackar jag för! Jag förstår inte varför jag alltid ska lyckas med allt konstigt! Men jag är väl bara sådan!

Senare på natten bar det av till syrran som fyllde 30år! Hade fixat en liten tårta *Mums* Söndagen var stressig.. Skulle fixa en dikt till syster, men dn vart väldigt lång! Kommer nog att komma ut här på bloggen om ett tag! Robin kom ut till mig och hjälpte mig lite, även lilla Lisa var med.. Sen stressa vi iväg till österby, vi skulle fira syster där nere.. Mamma hade fixat massa mat och sånt.. Riktigt trevligt! Sen åkte jag och Robin hem till honom och invänta Tobias! Sen åkte vi runt med Tobias hela kvällen.. Riktigt varmt var det, äkta volvo värme!*Galet*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0