Mille 11år=)

Som jag trodde så hade jag svårt att komma upp idag.. Hörde inte klockan de tre första gångerna=P Måste ta o skärpa mig, kan inte hålla på så här... Men jag kom upp till slut iallafall, sen fick ma stressa som en idiot.. Var lugnt på jobbet idag också, inte kul när man är trött.. Försökte göra saker hela tiden så att jag inte skulle somna.. Hehe.. Sen fick jag springa in på stadium efter jobbet och köpa present åt Emil.. Tänk att han har blivit 11år=) Tiden går så fort.. Köpte svarta pumabyxor åt honom.. Han passa riktigt bra i dem=) Sen vart det film med Emelie, men vi orkade inte kolla klart på hela=P Vi hade för mycket kryp i benen båda två.. Så vi åkte ut en sväng, men det var ingen annan ute.. Det var verkligen dött ute.. Så då var det lika bra att åka hem.. Imorgon är jag ledig=D Ska bli så skönt.. Men det blir väl ingen sovmorgon ändå, tror nog det är någon som kommer att ringa.. Har jag tur får jag ju iallafall sova till åtta.. Nej nu ska jag ta och städa lite, knasig som jag är.. Men det är skönt om man har lite gjort till imorgon=)



Dagens citat: Jävla trampolin kärring!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0