Älskade syster<3

Satt precis och läste lite på min systers blogg.. Där hade hon skrivit om när jag ringde mitt i natten och var lite små ledsen.. Jag är så glad att jag har en sådan syster, som jag vet finns där.. Det är inte alla som har en så underbar syster som jag har.. Hon har varit en ängel de senaste månaderna, för vad skulle jag ha gjort utan henne? Utan hennes råd och hennes kramar? För ibland så är det så lite som behövs.. För ibland är ensamheten väldigt jobbig och då behöver man bara ha någon runt sig.. Jag vet inte hur jag ska kunna beskriva hur mycket min syster betyder för mig.. Men hon är den mest underbara personen på denna jord!!

För en sak är säker.. Utan DIG ingen MIG!

Älskar dig så fruktansvärt mycket hjärtat<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du e ju super gullig ju puss på dig love you

2009-05-28 @ 00:16:49
Postat av: Syster-yster

Lill-Strumpan du är väl för go =)

Våra vägar korsades på ett lite udda sätt......kan tycka synd om dig ibland för att du missade vår bror....men man kan se det från många vinklar och den vinkeln jag valt är att jag tror Robban ville skona dig från allt ondo,han tyckte nog att det räckte med att jagfick se allt de otäcka,så va glad för de och det är genom den teprin jag försöker vara en så bra syster som möjligt

Att ha en bror så svårt sjuk vill man inte ens att sin värsa fiende ska behöva se,och devar de han ville skydda dig ifrån.....För Robban visste att han lämnade kvar en lillasyster som någongång skulle bli världens bästa stora syster och att den här stora systern skulle få världens underbaraste lillasyster <3Love you lillstrumpan

2009-05-28 @ 01:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0