Tröttare än tröttast

Nu har man lyckats sova bort hela dagen.. Vaknade vid halv tolv och skulle kliva upp.. Men jag lyckades somna om och sov till strax före fyra.. Fan vilken dag, sovit bort hela dagen bara så där.. Det som är ännu konstigare är att jag fortfarande är jätte trött, skulle jag lägga mig ner skulle jag somna på en gång igen.. Kan sova hur mycket som helst just nu.. Jag behöver bara lägga mig ner så kan jag somna hur lätt som helst.. Men jag får väl försöka hålla mig vaken ett tag till, om det går.. Försöka laga lite mat kanske, men känner mig inte så hungrig.. Men man måste ju äta.. Får försöka hitta något gott är hemma, för jag orkar inte åka till affären..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0