Sista april!

Igår var det sista april då, o själv så jobba man kväll.. Men åkte o kika en sväng hos syster när ja kom hem, synd att ja inte kunde vara me o festa... Hade varit riktigt kul.. Men de blir väl fler gånger får jag hoppas=) Sen skulle jag hem o sova men så blev de inte riktigt.. Först körde jag hem Anna, hon kände inte för att gå.. Hihi.. Jag kan förstå henne.. Skulle inte heller ha viljat gått till Dannemora.. Sen så vart de ett litet äventyr ute i skogen=) Visste inte att de fanns rondeller mitt ute i skogen.. Haha.. Men vi måste ta reda på vart den där vägen tar vägen;) Jag är faktiskt lite nyfiken på de.. Men de va tur att ja hade mysigt sällskap me mig;) För annars hade jag varit ännu räddare..

Men det var en riktigt trevlig sista april även fast jag jobbade..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0