Varma dagar

Igår vart det två vänder in till stan.. Först åkte jag och Teddan in till stan för att köpa färg till taket.. Massa färg blev det och mer blir det.. Fick beställa hem mera.. Det ska ju målas om på ladan också.. Sen vart det donken, ingen av oss hade käkat frukost.. Hälsosam frukost.. Men vi fick ju rosa glas iallafall.. Haha.. Sen vart det rundan förbi Örbyhus och hämta Milles tapeter och färg till golvet.. Hans rum vart klart igår och fan så snyggt de blev!!

Sen fick man köra in pappsen till akuten, igen.. Han har fortfarande problem med sin rygg.. Hoppas att de hittar nå fel denna gång, så han får ordentlig hjälp.. Kommer bli tokig om de inte gör någonting åt honom.. För nu får de ge sig...

Idag vart det lite sovmorgon.. Sen åkte vi ut till syster, för att sen åka till aspo.. Men först åkte jag och ted och köpte mera saker till taket, så att han och Adde kunde börja greja.. Sen bar det av till aspo för mig, syrran, Carola, Ludde och Robin.. Mamma satt där och vänta.. Det var tok varmt där uppe, men skönt..

Nu sitter jag i soffan och tar det lite lugnt, ska snart hoppa in i duschen.. Sen får vi se vad som händer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0