Bingo!

Vart lite stressigt när jag kom hem från jobbet idag! Bussen var hemma fem och då skulle jag hem och byta om, upp till affären och handla, ta ut pengar och försöka få i mig lite mat.. Det fick bli en korv.. Kan väl inte direkt kalla det mat, men har man bråttom så har man.. Sen vart det full fart till Marika.. Så jag, Marika och Jocke åkte på bilbingo! Man kunde vinna 100.000! Tänk om man hade vunnit de, hade ju inte varit helt fel.. Men vann ju iallafall 500kr, inte helt fel de heller! Så jag ska väl inte klaga..

Nu sitter jag och kikar runt lite på datorn och lyssnar på lite musik.. Just nu är det river flows in you, den är bara så bra! Helt underbar.. Ska nog ta och lägga mig strax.. Är så himla trött, jag förstår inte.. Men imorgon blir det ju sovmorgon iallafall! Älskar det!


Det här är svårare än vad jag trott att det skulle vara

Kommentarer
Postat av: Emelie

GRATTIS :D:D

2009-08-01 @ 02:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0