Crazy!

Oj nu har jag varit dålig på att skriva igen.. Skulle ju berätta om lördagen..

Lördagen var fylld av många känslor.. Men snälla ni, om ni bara hade svarat i telefonen så hade det inte blivit såhär.. För jag ville bara ha tillbaka min nyckel.. Men jag vet inte varför ni inte ville svara.. Vad var ni rädda för? Men ni svrade inte och då blev det som det blev.. Men jag kan säga att det var länge sedan jag var så här arg.. Jag menade allt som jag sa då.. För det är vi som har trott på dig, stöttat dig och som vill hjälpa dig.. Men när du gör så här så är det vi som måste försvara dig.. Det är vi som får höra orden VAD VAR DET VI SA!!! Men det är ju ditt val hur du vill leva ditt liv, men beter du dig så här så har du inget att hämta här.. Jag hoppas för din egen skull att du tar tag i saker och ting..

Förlåt igen Jimmy!! Men det kändes som att ni förstog.. Sen vart jag allt det gamla uträtt också! Himla skönt.. Vart riktigt kul tillslut!

Men vissa saker var inte lika lätta.. Inget jag orkar gå in på här och nu.. Ända kommentaren är ONT!


Annars har veckan varit lugn har jobbat.. Lägenheten vart kollad nu i veckan, verkade inte som att de hade något att klaga på!! Kändes väldigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0