Shopping

Igår vart det en shoppingtur med Emelie innan jobbet.. Men det blev ingen te burk! Typiskt! Jag som så gärna ville ha den.. Så typiskt när man hittat något som man tycker om och så är det slut när man ska köpa det.. Men men, får leta vidare, hittar kanske någon liknande.. Om jag har tur! Men det vart lite kläder inhandlat istället! Köpte en vit klänning som hade text på ena sidan och ett par ljusblå jeans med massa hål i! Hur snyggt som helst! Riktigt nöjd över mitt inköp! Sen skulle vi käka lite lunch också, innan jag skulle till jobbet.. Hade lite beslutsångest om vi skulle vara nyttiga eller onyttiga.. Antingen så skulle vi käka på max eller så skulle det bli sallad på cupido.. Båda lika gott! Men efter lite fundering kom vi fram till att max lockade mest! Hur gott som helst.. Såg en gammal kompis inne på max också.. Var länge sedan jag såg honom så det var lite kul.. Var in på kaktuz och kika lite igår också, hittade en tok snygg väska som jag inte skulle tacka nej till.. Vill verkligen ha den, får se om man tar sig råd att köpa den kanske! Sen jobbade jag kvällen.. När jag kom hem fick jag åka till pappa och Kristina, belgarna var där och jag skulle vara snäll att köra dem.. Så då vart man ju sittandes där en stund, riktigt trevligt.. Åt lite kladdkaka, ica´s egna recept! Eller hur vart det nu?! Hihi.. Men tok gottis var det.. Träffade Robin en sväng ute också innan jag skulle hem och sova..

Idag ska jag försöka hinna med att baka, jag vill verkligen göra det idag! Men får se hur det ligger till med tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0