Nomy

Idag skulle jag kanske åka med syster hem från jobbet.. För hon och barnen skulle till arlanda och lämna Ted.. Hon skulle ringa om det var så att de skulle vänta på mig.. Men ingen ringde och ingen svara när jag ringde.. Så jag gick till bussen istället.. Men kom inte så långt så ringde syrran, så jag hoppade av vid gamla uppsala.. Så vart det en sväng till gränby, skulle köpas lite blommer! Vart en ljuslykta också! Kommer bli kanon det där syrran.. Sen kunde det ha slutat illa när vi åkte hem.. Det var en bil som var nära att köra in i oss.. Jävla idiot! Vissa ska inte ha körkort, så är det bara! Men hem kom vi iallafall! Tur var väl det.. Sen vart det en vända upp till mormor... Belgarna åker hem imorgon så skulle upp och säga hejdå och lite så.. Så vart kvar där längre än planerat, så det vart inget bak idag heller!! Men imorgon kanske? För efter besöket hos mormor, var jag ut och träffa Emelie.. Robin kom efter en stund med, så vi åkte runt lite.. Var mycket folk ute för att vara onsdag och Österby!!

Nu sitter jag här och funderar på att ta en liten dusch och sedan hoppa i säng.. Klockan ringer ju 04.45, helt galet! Är så jobbigt när klockan ringer så tidigt.. Men det kanske blir en dusch imorgon bitti istället...? Är ju rätt skönt det med! Men det har ju en förmåga att bli väldigt stressigt då.. Men men.. Nu ska jag hoppa i säng!



Jag har världens bästa syster! Älskar dig så mycket! Tänk om alla hade en sådan syster som jag har, så lyckliga dom skulle vara då<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack kärast systr!!!!I Love YOU so much.....kan int lva utan dig,de bara e så.....puss på dig!!!!

Jag har ju bara dig och jag är vääääldigt rädd omdig kan jag säga!!!! Puss på did ZuZza gottis se uou tomorrow i hope kiss smack

2009-07-30 @ 01:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0