Is och massa god mat!

Helt slut är jag.. Har fan inte samma ork längre, undra vad som är knas?! Är jobbigt att det är så här.. För efter en dag på jobbet är man helt slut.. Idag när jag kom hem så kom Marika och Jocke över en sväng! Sen drog jag iväg till pappa och Kristina.. Hon fyllde år, så det vart mat och tårta! Hur gott som helst, maten var kanon! Hon var hel nöjd med presenten som hon fått från pappa.. Det var en ismaskin.. Så den går på högvarv nu.. Hihi! Men gott var det med is..

Nu sitter jag och kikar på film.. Emelie åkte hem för en liten stund sen.. Så det blir nog sängen för min del snart, är jätte tröttis nu.. Sovmorgon imorgon! Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0