Road tripp avslutad

Har inte kunnat skriva.. Datorn dog i onsdags..

Men i onsdags vart det liseberg.. Men jag kunde typ inte åka någonting, vart bara åksjuk.. Jag som aldrig varit det i hela mitt liv, man börjar väl bli gammal lr nått.. Sen vart det en liten tripp på avenyn.. Tog en glass och njöt av solen.. Sen bestämde vi oss för att åka vidare till Västervik.. På vägen dit hamna vi bakom tre lastbilar som körde max 50.. Gud så less man vart efter en stund.. Men till slut kom vi fram, men då hade vi ingen stans att bo.. Så vi fick sova i bilen, men det funkade ju det också..

Igår var man ganska stel när man vaknade, det är ju inte direkt bekvämt att sova i en bil.. Det jobbigaste var att vi inte kunde duscha, men kände sig inte så snygg direkt.. Sen var vi på lager 157, men det fanns inte direkt något kul där.. Sen var vi ut på en lite rund tur för att se vad som fanns där.. Var jätte fint, synd att det var så dåligt väder bara.. Sen hamnade vi på en fest med riktigt trevliga människor.. Var riktigt kul! Sen vart det hemresa vid typ elva, det regnade hela vägen hem.. Inte kul alls att köra i sånt väder..

Idag har jag varit ut till syrran. Lämna luddes presenter.. Han vart jätte glad! Vilken tur.. Sen har jag varit och hämtat mitt packet från H&M.. Så himla kul.. Älskar när man får massa nya saker.. Nu blir det till att plocka med allt jag har köpt under resan! Sen ska jag nog träffa Marika och Jocke..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0